1st question...

3:04 PTG 2 Komen

last weekend, i went home to my parent house..out of the moon..i dah terpacul kt rumah..hehehe..ini lah kelebihan org yg duk rumah dekat..can go home biler2x jer.. i saw my anak buah yang pelat tu dah makin besar..pelat tak hilang..guess what are this words actually " mak rong..bora" actually he tried to say mak long and bola...he is miniature of me masa kecik.. pelat r, s, k, t...well mana tak tumpah nyer kuah kalo tak ke nasi rite??

i went home..and i cook for my grandmother..she love it when i cook..she said air tangan dayah sedap..well kalo dah malas masak..sekali sekala masak mmg sedap pun..hehehe riak betul la this young-almost-not-young lady..i cook olio spagetti yang dah adjusted to malay style..eventhough my grandmother almost 80 years old..she love it when i cook western food..maybe masa muda-muda die susah so tak nah rasa cuisine like this..

After iftar..laughing a lot... i sit with my mom..and suddenly she asked me :kakak biler nak ******? aduihhhh soklan yang never been asked to me dah kuar dah..pening nak jawab..the best part is..my father pun sokong my mum..

argh....tak mampu nak jawab..idea diperlukan utk menjawab soklan sebegini...what can i say just wait and see...Let the God decide it when the time is suitable..rushing pun tak guna gak..


Rgds,

Sunofguidance..

p/s: gambor mentol diambil dari web..harap boleh guna yer..

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

2 ulasan:

nikiza berkata...

hahaha...menjawab!! dah ada orng menanyakan pasal awak kot...

apa lagi..bagi tau bf suh masuk segera...

Unknown berkata...

hahaha..

kriteria imam macam mana??

backed up or backed off...