Sigh...

12:57 PTG 0 Komen

Im having a very busy weeks..for two consecutive week, i balik lambat..im so tired.. my mind tired..my body tired until to some extent the whole body is aching..sakit badan dibuatnyer... i hate this cycle of beaian.. paling tak tahan adalah komen org " alah setakat buat laporan suku tahunan 4 kali setahun jer + 1 buku laporan tahunan.. bukan banyak pun keje..dalam setahun ader 4 report"



hahahaha itu adalah tugas yang ke-5 dalam senarai tugas ku.. what do you feel..ya maybe the quantity can consider small..but try la buat..im ready anytime kalo ader yg nak swap place wif me..im ok wif that idea..penat sudah aku bekerja..wanna go for my master..already got placea and university..only waiting for the HLP...then off me go...

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: