Fawwaz here..

10:53 PG 0 Komen

Post kali nie aku dedicate kan utk anakku yg comel yang busyuk2x.. yang manja nie.. dah besar dah anakku Fawwaz.. dah tumbuh gigi 4 batang..dah aktif pusing rumah..dah pandai geget tangan umi die..dah pandai jeles dgn papa die.. nak tunggu die sebesar nie..byk gak cabaran aku..yg plg mencabar aku jadi pump on the go mommy..pam sokmo utk bagi anak aku susu..Fawwaz takmo direct feeding..mmg bagi susu thru botol jer..2nd cabaran masa lahir die ada CTEV positioning kat kaki..aduhai..hati mak mana yang tak sedih wei..since lahir fawwaz kena jumpa doktor pakar tulang and fisioterapist utk treatment every month without fail.. Pada usia Fawwaz menginjak ke 9 months nie.. doktor kata kaki dah macam OK..tak perlu jumpa selalu.. Doktor tulang kata dah boleh stop follow up dgn die..jumpa bile direfer oleh terapist jer..untuk sesi dengan terapist pun dari jumpa tiap2x bulan now jumpa 2 bulan sekali..aku sangat lega.. alhamdulillah..umi doakan fawwaz sihat sokmo...

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: