Khas untuk wanita

Korang wanita..aku pun sama..so aku terpanggil utk tulis pasal kesihatan wanita..kiter nie setiap peringkat ader jer isu yang dok bertenggek kat dalam kepala..betul tak...

kalo waktu muda remaja ada masalah peot tak betul la..jerawat la.. kalo umur dah up sikit..orang tanya biler nak kahwin..tak der ker calon2x..tak pandai ker nak berkenalan..kalo dah kahwin org tanya biler nak ader anak..kalo dah ader anak org dok tanya biler nak tambah anak lagi..pendek kata soklan orang tak pernah abis..macam2x org tanya..kalo dah ader anak badan terberisi sikit esp tang peyut..kalo yg ceaser lagi obiyes peyut boyot..nangis2x wei...

Certain thing kiter maybe kena usaha lebih..nak cantik ker..nak dapat anak ker..kalo tak usaha tak boleh gak..ader certain products dalam Shaklee nie yang boleh improve your body performance..eg kalo nak betulkan peot boleh try GLA.. kalo nak muka cantik boleh try ESP..

kalo korang malas nak baca panjang2x and aku pun rajin nak wat..korang tgk jer pic nie..aku dah summarise utk korang..detail functions each products just pm aku jer..free no charge..aku pun suka jer reply n jawab soklan korang..terasa glamer sikit..hahahaha

Shaklee extra income pregnant confinement

ehh lupalak..nak pm leh ler whatapps/ line/ telegram 0122974491 or emel sebarang persoalan korang ker raudhah.aurikel@gmail.com

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: