RAHSIA!! Kurus cara mudah...

Topik rini macam sioooot jer..hahahaha impian nie..nak selim melim...alangkah best kalo boleh makan makan makan makan tanpa risaukan lelemak tepu berjoget-joget di lengan, peha, perut dan tempat-tempat tersembunyi yang lain. tanganku dah beso nie..macam kaki anak gajah.....kevin zahri ade bagi tips nak exercise bagai..tapi kalo dah malas tahap kuman..idokler aku nak buat berdisiplin gitew...ikut mood jelah..kalo tetiba insaf ..aku buat..hehehehe..kot kot korang nak tau..nie rutin yang kevin zahri suh buat utk muslimah semua berexercise...

Exercise untuk kurus


sunofguidance.blogspot.com





Nampak macam senangkan..bak kata aku..bilerlah ader masa senggang aku nak buat macam nie..kat ofis leh ler..kat rumah..haru aku..baik ler kemas rumah...mesin exercise semulajadiku..MFA..dah cukup berkesan bagi umi die letih longlai..

Jadi camner cara menurunkan berat badan yng mudah..style telan-telan pil..itu aku boleh komit dari yang nie..(ye ke komit) ader hari terskip gak...manusiakan..mana nak ingat.. set kurus shaklee ada 4 yang boleh dipilih tau.. harga macam biasa boleh tahan..sebab aper aku kata boleh tahan..sebab memang bertahan botol2x tu sampai berbulan hokey...Tadaaaaa ini die..

Suplemen untuk kurus






Nampak..kan aku dah kata..banyak pilihan die..ape-apepun boleh dirunding..nak style minum2x boleh..style telan-telan boleh..ikut selera dan minat masing-masing..best kan shaklee...IM so SHAKLEEEEE...

Okies..bubbai

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: