Ostematrix peneman sejati wanita

Assalamualaikum wbt

"Sakit lutut waktu nak solat dah tkde dah"
"Alhamdulillah, dulu sakit pinggang saya teruk. Lepas seminggu dua, dah pulih"
"Kalau dulu time pregnant, sakit belakang, sekarang lepas amik Ostematrix, dah kurang sakit"

"Gigi saya kerap berdarah la..lepas ambil suplemen ni dah kurang gusi berdarah"
"Saya dah umur 30-an. nak menyusu badan anak saya..tapi dah dapat mild osteoporosis sbb kalsium dlm badan sendiri tak mencukupi..doktor suh saya ambil kalsium yang tinggi. pilihan saya ostematrix shaklee. alhamdulillah.."

Ini adalah antara testimonial paling kerap didengar dikalangan pelanggan yang mencuba Ostematrix. Mereka berpuas hati dan terus menggunakannya. SOG juga adalah peminat tegar Ostematrix Shaklee dan telah mengambilnya sejak tahun 2013. :). 


Ostematrix nie penting untuk kesihatan tulang. Tulang yang kuat untuk susuk tubuh yang tegap..hehehehe..eceh dah macam iklan lak. Suplemen ni diformulasikan khas dengan segala macam nutrien binaan tulang yang berkualiti timggi. Kenapa nak blendkan kalsium dengan nutrien lain? Ha..nilah kelebihan ostematrix.. campuran nutrien lain tu untuk meningkatkan daya serapan kalsium dan membantu dalam membina tulang dan gigi yang sihat..
 


Kenapa SOG kekal setia dengan tablet ajaib ni? Sebab osteatrix ni bukan sekadar pil kalsium sahaja. walaupun saiznya kecil macam panadol actifast..tapi khasiatnya besar..besar.. dan besar.. tengok 1 biji jer dah macam minum segelas susu or makan 80 biji badam..erghh..SOG suka badam..takper ostematrix tambah badam =  tulang SOG kuat..no more gusi berdarah.. SOG nie kerap gusio berdarah..kalo terskip jer..tunggulah time kerja pun boleh berdarah gusi tanpa sebab..



Manfaat utama Ostematrix Shaklee:



 


Menguatkan tulang: Kalsium menghalang osteoperosis, menguatkan kuku, gigi dan sistem saraf. Kalsium juga merawat tulang reput, menguatkan gusi dan merangsang darah untuk memekat. pentig nie..esp kalo dah umur 30an

Memperbaiki kekejangan dan kebas: Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan mengurangkan kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis..maukan tidur yang lena..inilah rahsianya..yippie..

Meringankan stress: Ostematrix mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, membantu tidur yang lebih selesa dan membantu memperbaiki depresi, mood yang tidak tetap, sakit kepala dan pitam


Memperbaiki masalah haid: Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit seaktu haid dan membantu membuang air kecil.

Pengalkalian tubuh: Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan PH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua.

Membantu masalah penyakit ricket: Meningkatkan penyerepan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodontal.

Mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga: Magnesium dalam Ostematrix adalah ion positif nombor dua penting didalam tubuh badan kita.

Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot: Ostematrix Shaklee mengandungi zink, Boron, Manganes dan Kuprum yang membantu memelihara metabolism kerangka badan.




Nampak tak.. kan SOG dah kata khasiatnya mmg banyak.. selain untuk tulang, ianya bagus untuk mengekalkan tekanan darah yang normal (yelah dah kata meringankan stress macam kat bullet no.2 tu)..kalo yang senggugut tu pun bagus..


Siapa yang patut mengambil Ostematrix Shaklee?







  • Ibu mengandung
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Wanita yang sudah mencapai usia 30 tahun keatas (jisim tulang berkembang ke tahap maksimum pada umur 28 dan akan berkurang selepas itu ya..kiranya n faktor umur)
  • Mereka yang kurang mengambil pemakanan yang sihat untuk kesihatan tulang contohnya mereka yang malas mengambil susu..tak suka cheesa..yogurt..coklat etc
  • Warga tua
  • Mereka yang merokok, minum alkohol atau penggemar minuman ringan. Kesemua ini mengganggu penyerapan kalsium yang diambil dari pemakanan harian
  • Pesakit sakit belakang, gigi rapuh dan tulang reput
  • Wanita yang mengalami PMS (Pre-menstrual Syndrome)
  • Anda! (hehehe. Ni saje tambah..nak promote..sila abaikan point yang ini..hehehe)

Kalo nak tahu lagi, sehari orang dewasa macam SOG kena ambil 1,000mg (100% pengambilan harian) kalsium. sebiji ostematrix membekalkan 250mg kalsium daripada sumber-sumber yang halal dan mempunyai tahap kepekeatan yang tinggi dan mudah diserap. natural giteww.

Selain itu, SOG tadi dah cakap kan ada magnesium dalam setiap ostematrix nie. dalam sehari kita kena ambil 400mg untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.

pastu ada lagi 400IU vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium. 

so aper lagi!!

Berminat? Contact me okay.. melalui emel..whatapss atau apa cara sekalipun dan saya will immediately process your order. Rege die takderlah mahal pun, RM64.66 untuk 120 biji. Harga ni tak termasuk pos yer.. Pos dikenakan caj sebanyak RM10.



SID 924682
Fb: norhidayah johari
Fanpage: sunofguidance.blogspot.com
Email: raudhah.aurikel@gmail.com
Phone: 012-2974491
Kawasan COD: Putrajaya













Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: