Bongkar rahsia kehebatan Vivix

Selamat pagi semua readers,

Hari ni SOG nak bongkar isu panas mengenai VIVIX tau..Apa yang best sangat pasal vivix nie.. Hohoho..Sape mau cegah penuaan dari peringkat sel-sel angkat tangan!!

Hebat kan vivix nie die serang sel terus..tak main organ-organ..xder class..die terus ke sel..sebab tu saper ambil vivix memang terus boleh rasa beza pada diri die.

Vivix nie mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tumbuhan yang mengandungi khasiat anti-oksida dan sel antipenuaan. Kiranya kalo nak awet mudah cepat..kena la ambil benda nie.

Dalam ujian kajian makmal , bahan-bahan yang terdapat dalam Vivix telah menunjukkan dapat memberi kesan kepada empat mekanisme utama penuaan selular :
  • Melindungi dan membaiki DNA selular
  • Positif memberi kesan pengawal selia genetik
  • Menggalakkan biogenesis mitokondria
  • Pembentukan protein AGE Perlahan
Selain itu, vivix juga menyokong fungsi jantung, otak, kardiovaskular, dan kesihatan sendi dan menguatkan kesihatan imun
 

Bahan-bahan yang ada dalam Vivix adalah 10x lebih berkuasa daripada resveratrol dalam melambatkan mekanisme utama penuaan-AGE. 

Kajian makmal tu yang bagitau fakta nie yer.. SOG tulis balik jer dengan bantuan google translate hehehehe..

camner rupa si vivix nie. jeng-jeng-jeng..



Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: