With zzz and ddd..

10:11 PG 0 Komen

Yesterday i have fantastic and fabulous weekend with my zzz and ddd... eight hours wif uols were amazing..tiring..sore-throating...both of u are really really gud @ mending + entertaining my almost lost-feverish-heart..really hate to come to the office today... both of you provided me the superb medicine yesterday..coming to office with firing spirit..

here are the timeline of my best-ever-weekend..

11.30 am
off me go...sending ddd to the sacred ground of putrajaya..hehehhe...motive for this time boleh ignore..sending u with open heart...

12.00 pm
picked up zzz..ddd dun want to go..have important task..need to do it on-the-dot..singgah CIMB..duit tara..mau isi purse dulu bagi kenyang..then bye-bye putrajaya...my lady persona jom redah bandar kl...

1.00 pm
arrived @ midvalley..i ikut jalan belakang istana..almost two years tak jejak kaki..at last...midvalley stood with pride ..welcoming us into her stomach@parking lot..lucky us..parking sangat banyak lo...

1.15 pm
started window-shopping..olang-olang sangat manyak..sangat pening..masuk PDI..letak tapak kaki kat FOS..beli balang kat RS..masuk kedai-aku-tak-tau-jenama-ni-tapi-org-lain-tau-kot..masuk MNG..masuk Jusco..first time ever aku jejak kaki tapi tak gi tgk wayang...memang jalan-jalan jer lah..

4.00 pm
kuar dari midvalley..sesat sampai intan kiara..huh..sesat yang sesat or rindu nak tgk kiara??? huwa..aku mau balik lo...someone accident in front of us kat LDP puchong i think..motorbike...guy...chinese..still remember clearly his eyes..and his bloody face..OMG..poison in my stomach..wanna vomiting…

5.00 pm
texting ddd.."mau join minum tak"..went to pick ddd..kena minum air panas utk hilangkan that bloody image out of my mind…I don’t want to go back lagi…persuading ddd to accompany me to alamanda ker..warta ker..but yang penting bukan D-T03-U07…takmo balik..iskh..iskh… then..suddenly ddd..”ok jom gi karokeing”..ok..tak kisah la..im joining..walaupun I admit that I nie sgt tone deaf k…lagu pun tak der yang leh hafal..weird kan..aku leh hafal mathematical formulas so easy…economic terms in my finger tips..but when sampai part lagu-lagu lyrics-lyrics ni…aku sangat FAIL….


6.00pm

Alam-anda oredi..wanna sing huhuhu.. aku nyanyi dalam bilik tapi kat luar hujan curah-curah...suara ku suara KATAK la tuuuuuuu...


7.30pm

Aku balik rumah after sending zzz and ddd balik..malamnyer aku terus bertenaga untuk melipat baju..membasuh baju..menyidai baju dan ironing baju...



To ddd and zzz..i love both of you...



xoxoxo,

Sunofguidance

Unknown

I am a cheerful exclusive-pumping mother to M. Fawwaz Adham and also an independent Shaklee Distributor who love to guide and assist others toward a healthier and happier life... Google

0 ulasan: